Ludoteca

A ludoteca funciona como un espazo onde se combina o lecer coas relacións e a aprendizaxe. Todos os días no 2º recreo, para os alumnos de 2º a 6º de Primaria.

Os mércores adícase en exclusiva ao xadrez: iniciación e organización de partidas.

Tamén se organizan ”tardes na Ludo”, días en que os alumnos quedan a comer no colexio e pasan un bo rato xogando na ludoteca.

Moi concurrida cando vai mal tempo, é outra alternativa que complementa os xogos no patio e a biblioteca.

Está concebida como un espazo para os xogos de mesa (parchís, damas, cartas, dominó, tenis de mesa,disfraces, xogos a través de ordenadores, albums de fotos do colexio de anos anteriores (canto medramos!),baile e música, plastilina, puzles, manualidades,… O “salón”onde charlar cos compañeiros, botar unha partidiña,…