Loader

Fomentando a lectura

A biblioteca comezou a súa andaina desde a mesma fundación do Colexio. As actividades están encamiñadas a fomentar no alumnado o gusto e afección á lectura, o contacto cos distintos xéneros literarios, así como o coñecemento de escritores, clásicos e actuais, a través de lecturas, concursos, contacontos, actividades plásticas, exposicións, encontros co autor… na consecución dun dos grandes obxectivos do Centro: o amor polos libros e a lectura.

O colexio está integrado no Plan de mellora de bibliotecas escolares da Xunta de Galicia (PLAMBE), co obxectivo de ofrecer unha biblioteca escolar activa e renovada para que alumnado e profesorado poidan avanzar nos seus obxectivos e ampliar a calidade dos procesos de aprendizaxe ou de ensino nos que estamos inmersos. Proporcionando un apoio imprescindible no desenvolvemento doutros programas do centro que poidan contribuír ao incremento do éxito escolar e persoal.

Ao longo do ano xorden múltiples propostas e actividades que xeran novas dinámicas relacionadas co mundo dos libros e cos procesos de aprendizaxe.