Emprazamento

Ver Colexio Andersen na páxina de Google Maps.

Identidade

Colexio Andersen foi fundado e 1969 cando un grupo de profesores decidiu construír un proxecto educativo baseado nos valores universais dos dereitos humanos, desenvolvendo as capacidades individuais dos/as alumnos/as. Nesa liña continuamos.

O proxecto educativo de Colexio Andersen ten o obxectivo de axudar a formar persoas capaces de ser autónomas e responsables nun contorno académico e social, tomando conciencia do valor que o seu propio esforzo e as súas decisións teñen para contribuír  ao seu desenvolvemento persoal e ao progreso da sociedade democrática, solidaria e libre da que forman parte.

Instalacións

Cun espacio amplo con pechado, dentro do cal os rapaces xogan libremente e gozan do tempo libre, acompañados dunha gan cantidade de paxaros que vive/ou visita a abundante vexetación arbórea de piñeiros, bidueiros, carballos, acivros, abetos, chopos, oliveiras, cerdeiras, avelairas, granados, nogueiras,… e campo. Elementos utilizados tamén como recurso didáctico.

edificio primaria

Edificio de infantil e primaria

edificio secundaria

Edificio de secundaria