Colexio Andersen | Identidade

Identidade

A nosa identidade

Proxecto Educativo

O proxecto educativo de Colexio Andersen ten o obxectivo de axudar a formar persoas capaces de ser autónomas e responsables nun contorno académico e social, tomando conciencia do valor que o seu propio esforzo e as súas decisións teñen para contribuír ao seu desenvolvemento persoal e ao progreso da sociedade democrática, solidaria e libre da que forman parte.

Centro Plurilingüe

Aprendizaxe do inglés faise dun modo absolutamente natural dende o primeiro día, en Educación Infantil os nenos e nenas desfrutan practicamente da metade da xornada diaria neste idioma. O profesorado, nativo ou completamente bilingüe non emprega outro idioma que non sexa o establecido como vehicular, neste caso o inglés. Esta sen dúbida é o idade máis acaída para que a aprendizaxe dun idioma estranxeiro se faga do modo máis natural posible, non ensinamos Inglés aos nosos nenos, ensinamos en inglés. O resultado final é un altísimo nivel de comprensión e asimilación que andando o tempo se verá traducido nun magnífico uso nas destrezas comunicativas, tanto orais como escritas. Este sistema de traballo está avalado por cincuenta anos de traxectoria,.

Aí está a fórmula. Facer normal, facer natural o que en case todos os demais fan litúrxico e restrinxen a un espazo moi delimitado. O inxente número de horas nas que teñen sido inmersos cando rematan a súa vida escolar, xunto con esta práctica diaria posibilita neles un profundo coñecemento, unhas habilidades extraordinarias e sobre todo ver con total naturalidade o emprego dun idioma que vén como cércano dende o primeiro día de clase.

TRINITY

A nosa escola está especializada en ensinar inglés.

O noso equipo está composto por profesores nativos e bilingües seleccionados pola súa gran vocación e dedicación ao mundo da docencia, sempre coa vontade de satisfacer e satisfacer a cada alumno.

Normas do Centro

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Conso nantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast of the Semantics, a large language ocean. Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia.

Documentación