Colexio Andersen | O colexio Andersen, situado en Valladares, Vigo, ten unha oferta educativa desde infantil hasta secundaria.
15234

Benvido ao Colexio Andersen

Colexio Andersen foi fundado e 1969 cando un grupo de profesores decidiu construír un proxecto educativo baseado nos valores universais dos dereitos humanos, desenvolvendo as capacidades individuais dos/as alumnos/as. Nesa liña continuamos.

Os Nosos Servizos

O noso Colexio preocúpase pola estancia e ben estar dos nosos alumnos, para iso dispón de completas e amplas instalacións preparadas para o desenvolvemento das actividades educativas e complementarias do Centro, e para dar os

diferentes servizos aos alumnos e familias

Dispoñemos de transporte autobuses.

Traballamos cun servizo de caterin que serve comidas todos os días.

Espazo de intelixencias múltiples

Espazo onde se combina o lecer coas relacións e a aprendizaxe.

Aula matinal

Funciona diariamente desde as 8:00 horas.

A biblioteca comezou a súa andaina desde a mesma fundación da Escola.

Actividades Extracurriculares

Actividades que se realizan fuera del horario académico, parte muy importante de nuestro colegio.

Obradoiros

No noso obradoiro de cociña seguimos a traballar e podedes visitarnos no noso blog.

Departamento Psicopedagóxico

O obxectivo é axudar aos alumnos canalizados a este departamento.

Actualidade

Últimas novas e actualidade do colexio.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec et sem et orci porta pretium a consectetur tellus. Nulla convallis nisi ac massa mollis dictum.