Have you ever seen the rain?

Video musical dos alumn@s de música de 4º da ESO. O proceso foi precedido pola aprendizaxe da canción e a gravación de audio. Pablo Zabaleta - Caixón/ Carlota Poceiro- Guitarra/ Edgar Pérez - Baixo/ Marta Sacristán - Carillón/ Miriam Ares - Carillón/ Iago Fernández - Voz/ Pablo Fernández - Batería/ Denís Davila - Teclados/ Amaya Prieto - Carillón

Have you ever seen the rain? from MusicaAndersen on Vimeo.

Música das Letras Galegas

Este é un dos traballos propostos para celebrar o día das Letras Galegas. Neste caso a letra é de Alba e Lucía e o video é de Julia e Aida. Os videos realizáronse coa técnica do "stop motion". Para isto tiveron que tomar centos de fotografías e despois darlle velocidade por medio do software necesario. Realizaron tamén o proceso de gravación do son e a súa montaxe. Foi un gran traballo por parte de todos/as.

Un Son from MusicaAndersen on Vimeo.

3º da ESO canta a Adele

Os alumnos e alumnas de 3º da ESO fixeron desta vez un bo traballo á hora de cantar, tocar e gravar este difícil tema da cantante británica Adele.

Rolling in the Deep by musicaandersen

Benvidos

Benvidos o blogue de música.