Trinity grade 3 video examples

Here there are 3 video examples about the questions you can find in a trinity exam and one video about a real exam.

Here the examples with all kind of GESE 3 questions:

Here the real exam

Trinity grade 2 video examples

Here there are 2 video examples about a real trinity grade 2 exam. Let´s check them!

Trinity grade 1 video example

Here there is a real example about a trinity grade 1 exam. This will help you in your exam.

Vivencias en Groenlandia

O pasado 18 de decembro visitounos Carolina Rodríguez Domingo, espeleóloga e montañeira, de Club Montañeiros Deltas,  para estar cos alumnos de 5º e 6º de Primaria e contarlles a experiencia da súa estancia durante varios anos na enorme illa danesa do Atlántico Norte.

Dereitos Humanos na Escola

O día 18 de decembro visitou a Escola a avogada viguesa Mercedes Melón, que actualmente desenvolve o seu traballo a prol dos dereitos humanos en todo o mundo na Open Society Fundations desde Londres. Estivo cos alumnos de 2º ESO nunha charla-coloquio enriquecedora.

Visita ó Pergamiño Vindel

Os alumnos de 3º e 4º de secundaria visitaron o Museo do Mar para ver a exposición organizada ó redor do Pergamiño Vindel.

Este pergamiño é un texto copiado a finais do século XIII onde aparecen as sete cantigas de amigo de Martín Codax, coa notación musical incluída de seis delas.

O descubrimento desta xoia da nosa literatura débese o comerciante de libros antigos Pedro Vindel que o encontrou na súa biblioteca en 1914 servindo de forro a outro libro.

Despois de pertencer a varios propietarios foi comprado pola Pierpoint Morgan Library de Nova York, onde se conserva desde 1977.

Esta é unha ocasión única de ver este pergamiño que vaise de Galicia o vindeiro 4 de marzo.