Vivencias en Groenlandia

O pasado 18 de decembro visitounos Carolina Rodríguez Domingo, espeleóloga e montañeira, de Club Montañeiros Deltas,  para estar cos alumnos de 5º e 6º de Primaria e contarlles a experiencia da súa estancia durante varios anos na enorme illa danesa do Atlántico Norte.

Dereitos Humanos na Escola

O día 18 de decembro visitou a Escola a avogada viguesa Mercedes Melón, que actualmente desenvolve o seu traballo a prol dos dereitos humanos en todo o mundo na Open Society Fundations desde Londres. Estivo cos alumnos de 2º ESO nunha charla-coloquio enriquecedora.

Visita ó Pergamiño Vindel

Os alumnos de 3º e 4º de secundaria visitaron o Museo do Mar para ver a exposición organizada ó redor do Pergamiño Vindel.

Este pergamiño é un texto copiado a finais do século XIII onde aparecen as sete cantigas de amigo de Martín Codax, coa notación musical incluída de seis delas.

O descubrimento desta xoia da nosa literatura débese o comerciante de libros antigos Pedro Vindel que o encontrou na súa biblioteca en 1914 servindo de forro a outro libro.

Despois de pertencer a varios propietarios foi comprado pola Pierpoint Morgan Library de Nova York, onde se conserva desde 1977.

Esta é unha ocasión única de ver este pergamiño que vaise de Galicia o vindeiro 4 de marzo.

Unha experiencia en África

Pensamos que sería de moito valor formativo que os nosos alumnos coñeceran de primeira man as dramáticas  condicións de vida ás que están sometidas millóns de persoas no mundo. Para iso estiveron connosco Calima e Enrique, ámbolos dous colaboran con ONGs que actúan en África e contáronnos a situación  na que está gran parte da poboación africana.

Calima, profesora do colexio Andersen e como mestra que é, actuou máis no campo educativo e de construcción de escolas e Enrique, antiguo alumno desta escola e dentista na actualidade, falounos das condicións hixiénicas e sanitarias da poboación.

As súas impresionantes experiencias estiveron ilustradas por imaxes que eles mesmos tomaron e que nos amosaron unha sociedade sometida a unha condicións educativas e sanitarias totalmente impensables para nós.

Agradecemos a Calima e Enrique o tempo que nos adicaron e a gran xenerosidade que amosan coas sociedades menos favorecidas. Para eles e para os que como eles actúan neste eido, a nosa admiración.

REMEMBRANCE SUNDAY

A two minute silence is always held at the eleventh hour, of the eleventh day, of the 11th month of the year. Learn why...

Vídeo para remembrance sunday story behind john

Vídeo para a short history of the poppy

FIVE SENSES

The children were invited to put a blindfold on and guess the objects by tasting, touching, smelling or hearing them. They had great fun!