4º E.I Visita Inés e José Manuel, pais de Teo D.

Antes do Nadal e dado que os papás de Teo D. por horario de traballo non podían asistir ao cole para facernos unha visita, non foi ningún inconveniente para que xunto co noso compañeiro Teo e con moito agarimo preparasen un vídeo súper bonito deles.

Asegurámosvos que Teo fíxonos unha gran presentación de todos vós!

Moitas grazas papás por achegarvos á aula, aínda que fose virtualmente!

Un bico grande de parte de todos nós! Por certo! Esperamos que vos guste a foto que nos fixemos convosco!

Semana de patines para E.P.

Dende o luns 15 e ata o 19 de Xaneiro vense a celebrar nas clases de Educación Física a "Semana de patines" na que participan todolos alumnos de Educación Primaria desde 2º. Moitos rapaces  demostrarán as súas cualidades cos patines, e outros (os menos) simplemente con levar ben o equilibrio xa pode ser unha boa meta.

<>

5ºE.I Visita Rubén, pai de Adriana.

Como disfrutamos no coche de policía no que víu Rubén, pai de Adriana!

Grazas por deixarnos disfrutar deste momento!

5ºE.I Visita Eva, nai de Iván

Eva, nai de Iván, foi a primeira en animarse a vir a escola para contarnos a súa profesión. Aprendemos un montón de cousas.

Grazas por vir!!!!!

E.I Agasallos de Nadal